Assassin's Creed Syndicate, PS4

Specificaties PlayStation 4 • Actie, Avontuur • 18 jaar - Bekijk alle specificaties

Assassin's Creed Syndicate, PS4 Review

jeroen_loeffen 26 oktober 2015, laatste update op 27 oktober 2015, 575 views

Assassin's Creed Syndicate, PS4

Gekregen bij de PS4 bundel. In eerste instantie gedacht dat ik m zou inruilen/verkopen voor Metal Gear Solid, toch even geprobeerd en het was ineens zes uur later.

Pluspunten

• Grafisch mooi
  • Veel te doen
  • Leuke missies

Minpunten

• niet alle inventory beschikbaar
  • microtransacties

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Stabiliteit Score: 5
Om te beginnen met de Ubisoft release-kwaliteit: patch in 5 minuten gedownload en geinstalleerd en nu na zes uur nog geen bug, geen glitch, geen moment hapering en dus geen onvertogen woord over deze game.

Mooi beeld: Londen is echt heel mooi nagemaakt, maar ook de personages zijn net echt. Geluid is heel realistisch met passende achtgrondmuziek.

Veel activiteiten mogelijk, ook bij gewoon rondlopen/rijden. Je hebt "menigte events" waarbij je ruzies kunt onderbreken of dieven onderuit kunt halen. Er zijn tal van collectables, wat de replay value omhoog brengt. De helix-glitches kun je verzamelen om in de store nog wat uitbreidingen te komen, maar sommige uitbreidingen zijn zo duur dat ik niet verwacht daar aan te kunnen komen.
Er zijn verschillende uitrustingen en wapens. Sommige uitrustingen zijn helaas "Ubisoft club only", zoals bijvoorbeeld het Ezio uniform. Per saldo vind ik wel dat er voldoende content in zit. [edit: ik had al ooit een uPlay account aangemaakt, dat telt klaarblijkelijk ook als Ubisoft club: er zijn gratis unlocks en extra missies waar je u-punten voor krijgt met nog meer unlocks]

Eerder al wel een AC gespeeld op de PC maar toen regelmatig ruzie met de besturing, nu geen problemen.

Aanrader, eindcijfer: 9,5

Heb jij ook een Assassin's Creed Syndicate, PS4?

Kan niet wachten tot hij uitkomt voor de pc :)