Specificaties (HT)PC barebone met socket AM2 - Bekijk alle specificaties

Asus Terminator T3-M3N8200 Review

mc0il 29 mei 2009, 1.063 views

Asus Terminator T3-M3N8200

Pluspunten

• Mooie zilvere look
  • Voldoende uitbreidmogelijkheden
  • Een stille wind geluid van de cpu
  • Klein
  • Snel genoeg voor thuisgebruik en voldoende voor HD-materiaal

Minpunten

• Maar een plek voor een optische drive

Mijn vriendin zit nu al 2 maanden zonder eigen computer en is dus genoodzaakt om de computer van haar gezin te gebruiken..

Ze is pas 18 geworden en gaat binnekort het huis uit, dus hoog tijd voor een nieuwe computer -- als kado! :)

Behuizing
Stevig, schoon en een positieve apple/mac look als je voor de zilveren kiest.
Geluid is er weinig, het meeste kwam bij mij vanaf de stock AMD Athlon X2 4850e koeler.

Inside
Het openen van de kast gaat op een goede manier, misschien voor sommige jammer dat de schroeven bol zijn en niet met de vingers te openen zijn (niet een grote uitstekende schroef maar een kleinere die 6-hoekig zijn ;)).
De voeding en hardeschijf-bay zitten aan een geheel dat van de computer opengeklapt kan worden.

Video en Geluid
Deze barebone wordt geleverd met een moederbord met een krachtige 8200 nvidia chip op het moederbord en is dus ook voldoende om HD-materiaal af te spelen. Momenteel heb ik alleen nog maar 1080p vanaf youtube laten afspelen - dat ging niet echt vlekkeloos - maar ik verwacht dat normale 1080p films goed genoeg draaien. Geluidskaart is ook ingebakken op het moederbord, voldoende geluid voor een onboard geluidskaart.

De barebone heeft plaats voor 2 hardeschijven en 1 optische drive. Voor vele kan dit een nadeel zijn, maar 2x 1TB schijven moeten voldoende zijn alhoewel 1 optische drive lastig kan zijn als je op een simpele manier een cd/dvd wilt kopieren.

Features
Met de 4 DDR2 slots, PCI-E 16x slot, 3x SATA en front panel voor kaartjes is dit een barebone die redelijk future-proof is voor licht game gebruik, multimedia en alle andere taken.

Kortom;
Een mooie kleine computer (barebone) voor normale thuisgebruik. Met voldoende uitbreid mogelijkheden.

Heb jij ook een Asus Terminator T3-M3N8200?

Leuke review. Ik lees dat je het geluid van de stock koeler hoort. Ik heb een 775 variant en die kwam met een speciale koeler van Asus. Wordt die hier niet bijgeleverd?
1080p van Youtube? Ik dacht dat Youtube max 720p was.

Misschien nog wat foto's van je PCtje?
@ Hans C: Nee ik heb geen Asus koeler erbij gekregen voor deze AM2 variant. Maar het geluid dat er van de fan komt is te verwaarlozen, vooral voor normaal gebruik. :)

@Vincent7: Dat zou best mogelijk kunnen zijn. Ik heb eigenlijk gewoon dit filmpje afgespeeld en op de HD knop gedrukt. Ik ging er vanuit dat het 1080p was om dat dat er zo bij stond. Dit filmpje - http://www.youtube.com/watch?v=Odo6pDPJ1Vo

Foto's zal ik later plaatsen, mocht er nog veel animo zijn :)
foto's: altijd doen :) maakt het altijd even wat fijner lezen en duidelijker waar je het over hebt. De clip kan dan wel 1080p zijn geweest youtube heeft max 720p.
't Is een troll, zodra je HD aanklikt staat er een tekst wolkje "Hahah, who wouldn't press that", Youtube levert inderdaad niet meer dan 720p. :)
Hoi, ik heb dezelfde config (echter met 1TB HDD en FloppyDTV DBVC).
Ik gebruik'm als HTPC en dowload server.

Ben er erg tevreden mee, ik heb alleen mijn twijfels over de efficiency van de voeding. Misschien dat ik er nog eens een zuinigere in zet aangezien ik deze setup niet boven de 90 watt krijg. (op mijn cheapo watt-meter)
Ik neem aan dat je de PC niet Beneden de 90 watt krijg? Wat is het verbruik bij idle en bij volle prime belasting? TIA!
Tussen de 60 en de 90 watt (min en max)

Heb nu een 120watt voeding gekocht hier in de V&A.
Kijken of ik het stroomverbruik, de temperatuur (en de fanspeeds) omlaag krijg.
Hey Bommelding,

Welke CPU heb je erin staan ? En scheelde het nog met die 120 WATT voeding ?
eens met de reviews.

ik heb er hier ook 1 staan ind e woonkamer.. voor generiek gebruik, met een 5050e
Geniaal apparaat, alles doet wat het moet doen en het is stil.

recentelijk mijn stiefvader (55+) ook aangeraden in combo met een LCD met HMDI ingang, vista erop en zoemen met die handel.. voor weinig heb je een prima machine.