LG G4 Zwart Review

rodevisser 24 oktober 2015, 304 views

LG G4 Zwart

De LG G4 is als je het aan mij vraagt een goede koop! Hiervoor een Nokia ik kan je vertellen dat dit een hele stap vooruit is.Ik kom met goed gebruik van de telefoon zeker een hele dag door! Ik gebruik hem nu een kleinen maand en nog steeds tevreden.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Goede camera
  • telefoon mag gezien worden

Minpunten

• speaker op de achterkant
  • geen vingerscan

Ik kom met de telefoon een hele dag door. De telefoon is makkelijk in gebruik. Mooi helder scherm. stevig gebouwd maar de hoekjes hadden iets minder scherp gemogen. Als je hem met lang gebruik in de hand houd kan het gaan irriteren. maakt mooie opnames en uitgebreide camera app. Prijs en kwaliteit is goed voor wat je krijgt.

Leuke toevoeging is de quick Circel cover. De cover geeft verschillende klokken weer. Ook kan je app laden op je cover. MAAR PAS OP NIET ALLE APPS. Ze hebben een kleine handig selectie zoals een zaklamp enz. MAAR GEEN FACEBOOK OF WHATSAPP. maar wel een camera kortom een leuke toevoeging. Dit hoesje is met een jaar garantie en kost ongeveer 50,-

Heb jij ook een LG G4 Zwart?