Microsoft Lumia 640 4G Zwart Review

semi10 21 oktober 2015, laatste update op 23 oktober 2015, 373 views

Microsoft Lumia 640 4G Zwart

Super telefoon,

Pluspunten

• snel
  • goede camera
  • simpel besturings systeem
  • mooi beeld scherm
  • glimp scherm is super handig
  • agenda is super

Minpunten

• opladen van batterij
  • weinig apps in store

Wouw, wat een telefoon zeg, van LG naar Microsoft was een groot verschil.
Alles is echt goed aan de telefoon, maar de batterij, die gaat ruim een dag mee. Maar als je niet zo veel gebruikt dan kan die ruim twee dagen meegaan

Heb jij ook een Microsoft Lumia 640 4G Zwart?

Meer advertenties

De batterij gaat ongeveer 2 dagen mee, dat is niet genoeg?
Batterij gaat tegenwoordig niet zo lang mee, dus ik vind van deze telefoon toch knap dat die zolang mee kan aan
Je hebt als negatief punt de batterij duur...., dat snap ik dan weer niet.
De batterij duur is niet zo lang is. Maar het opladen van de telefoon duurt wel lang z'n 3 uur duurt het
Mijn 640 XL laatdt binnen 2 uur volledig....., gebruik echter niet de standard lader
Bedankt voor de tip