Grand Theft Auto V, Xbox 360 Review

JortJwz 21 oktober 2015, 188 views

Grand Theft Auto V, Xbox 360

een geweldig spel

Pluspunten

• grafics
  • gameplay
  • trevor

Minpunten

• geen gangfights op de 360
  • geen lowriders op 360

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
na jaren dit spel gespeeld te hebben ga ik nu over naar de pc versie. ik geniet nog steeds iedere week van dit spel en raak niet uitgespeeld met de auto's, wapens en alle andere dingen.

het verhaal is een een beetje anders dan normale gta games. hier heb je namelijk te maken met 3 karakters. dit vindt ik zelf heel gaaf. ook dat je de karakters kan opzoeken en dat ze dan conversaties gaan voeren.

de modificaties aan auto's zijn best oke. hier had misschien iets meer aandacht naartoe gemogen. ik vindt het zelf heel gaaf om mijn auto te modden en ik vindt dat ik bij sommige auto's toch wat weinig keuzes heb.

het wapenassortiment is echt enorm voor mijn doen! ik heb alle wapens ondertussen wel minimaal een keer geprobeerd en ik kan geen favo wapen kiezen.

de interactieve ondersteuning via de social club en de app is erg gaaf. het werkt nu erg goed en ziet er vooral op de computer erg gelikt uit.

ik raad deze game echt aan als je hem nog niet hebt.

Heb jij ook een Grand Theft Auto V, Xbox 360?