Specificaties Soundplate met subwoofer en 3x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sony HT-XT3 Review

Bastiaan81Newbie 20 oktober 2015, laatste update op 20 oktober 2015, 918 views

Sony HT-XT3

Dit is een apparaat wat je prima als vervanger van je home cinema systeem kunt aanschaffen. Tenminste als de ruimte niet al te groot is. Want dan mis je de achterspeakers wel.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Eenvoudig aan te sluiten
  • Prima geluid als je je bedenkt dat het maar 1 apparaat is.

Minpunten

• Vrij groot
  • Zwaar

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik was op zoek naar een vervanger van mijn 5.1 surroundset. Die is al een kleine 8 jaar oud en de dvd speler deed het niet meer. Nu is dat steeds minder een probleem geworden aangezien we meer en meer via Netflix series en films kijken. Ik heb getwijfeld over een soundbar maar dit apparaat sprak me erg aan aangezien het maar 1 deel is.
Omdat er 3 HDMI ingangen op zitten is aansluiten een makkie en scheelt kabels naar de tv. Digitale ontvanger, Bluerayspeler, Xbox of Playstation zijn aan te sluiten. Het geluid is erg goed te noemen. En verbaas ik me iedere keer weer over. Onze mobiele telefoons waren simpel te koppelen via het NFC punt aan de rechterkant van het apparaat. Op deze manier kan je bv Spotify op de telefoon bedienen waar het geluid via de Soundbase afgespeeld wordt.
Het geluid tijdens films en series is erg goed. Maar de ruimte moet dan niet te groot zijn, omdat het apparaat de ruimte niet op de juiste manier kan vullen.

Kortom een goed apparaat waar ik heel veel plezier en gemak zal beleven.

Heb jij ook een Sony HT-XT3?