Sony Xperia Z2 Wit - Reviews

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia Z2 Wit Review

JortJwz 20 oktober 2015, 196 views

Sony Xperia Z2 Wit

veel geld voor wienig telefoon.

Pluspunten

• sd kaart slot

Minpunten

• klepjes vallen eraf
  • glazen achterkant barst snel
  • knoppen zitten op niet fijne plekken
  • accu niet vervangbaar
  • camera is matig

een van de meest slechte telefoons die ik ooit heb gehad.

na een paar weken sprong de achterkant zomaar stuk, de telefoon wordt flink heet uit het niets en de klepjes was ik binnen 2 maanden verloren. uiteindelijk was de lens van mijn camera ook gebarsten en tot de grootste frustraties chraschte het toestel 2x per dag. het enige echte voordeel vind ik de service van sony en het sd kaart slot. verder een bagger telefoon.

ik raad dit ding echt NIET aan

Heb jij ook een Sony Xperia Z2 Wit?