Specificaties 13,3" (1920x1080 IPS), 128GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

HP Spectre x360-4031nd Review

HappyGeppieNewbie 20 oktober 2015, laatste update op 9 november 2015, 250 views

HP Spectre x360-4031nd

Na een maandagmorgen model te hebben ontvangen is er zeer coulant en daadkrachtig door HP een oplossing gegeven. Er is een vervangend nieuw toestel geleverd I7/250SSD. De prestaties zijn na twee weken in bezit nog niet goed te beoordelen. Alles oogt goed maar ik houdt een slag om de arm.

Pluspunten

• Prachtig vormgegeven
  • Prijsstelling in vergelijk tot concurrentie
  • Bang en olufsen geluidsinstallatie
  • Windows 10 voorgeinstalleerd
  • Vriendelijke supportdesk

Minpunten

• Lastig openklappen beeldscherm
  • Alluminium behuizing star en krasgevoelig
  • Toetsenbord fragiel.

De prestaties van het nieuw ontvangen exemplaar na twee weken gebruik zijn in principe ok. Ik wacht nog even af. Ik heb reeds na twee weken een foutmelding gekregen dat grafic processor niet correct zou werken. Ik ben behoorlijk huiverig eerste exemplaar gaf ook dergelijke melding. Zoals gezegd wacht ik nog even af wat vervolg is....

Wat betreft prestaties zijn deze uitmuntend en t.o.v. concurrentie is de prijs/kwaliteit Top. Aluminium behuizing oogt robuust maar is krasgevoelig. B&O geluid fantastisch. Toetsenbord oogt fragiel.

Prachtige vormgeving je maakt de blits met een dergelijk apparaat.

Heb jij ook een HP Spectre x360-4031nd?

Wat jammer dat je zo veel problemen hebt met dit toestel... Heb hem zelf ook, zelf SSD vervangen, ben er zielsgelukkig mee. Geen enkel probleem en hij is zeer snel, zelfs voor ontwikkelwerk in Visual Studio en hij maakt haast nooit geluid. :[
Beste Eguna, Ik vind het ook erg spijtig dat dit toestel mij tot op heden zoveel ellende heeft gegeven. Ik ga er vooralsnog vanuit dat HP met een passende oplossing komt. Ik zal het vervolg posten. Ik ga er vanuit dat ze een vlaggenschip als de hp spectre niet te grabbel gooien en gaan bewijzen dat het een prachtige machine is waarover ik lees bij anderen op het tweakersplatform.
Om eerlijk te zijn: ik vind dit niet echt een review, meer een klaagzang.

Het is vervelend dat je zoveel problemen ondervindt. Maar het lijkt erop dat je je speciaal op Tweakers hebt aangemeld om je gal te spuien. Natuurlijk is eenieder vrij om dat te doen maar ik denk dat er meer uit dit platform te halen is, ook voor jouzelf.

Wellicht dat je dit soort berichten beter in een Tweakblog kwijt zou kunnen, of wellicht een forumtopic...?
Beste Eagle Creek,

Dank voor je reactie. Het is wel degelijk een review op het product. Dat het op een klaagzang lijkt komt voort uit de opeenstapeling van ondervonden problemen met het aparaat. Zeer waarschijnlijk betreft het een maandagochtend model. Ik heb getracht een zo feitelijk en objectief mogelijke review te geven. Ik hoop en verwacht dat product uiteindelijk naar behoren gaat werken. Desondanks ben ik van mening dat ook dergelijke negatieve ervaringen met het product gedeeld moeten worden. Ik zou het persoonlijk prettig vinden als anderen dergelijke ervaringen ook zouden delen. Service op product is minstens zo belangrijk als product zelf.

[Reactie gewijzigd door HappyGeppie op 20 oktober 2015 14:28]