Sony PlayStation TV Review

De Fluppe 18 oktober 2015, laatste update op 18 oktober 2015, 360 views

Sony PlayStation TV

Remote Play over WiFi is een slecht idee. Investeer dan in een tweede PS4, anders gooi je ¤50 weg.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Plug & Play
  • Dualshock 3 én 4 werken

Minpunten

• Remote Play over WiFi

Randapparatuur Score: 5
Spelaanbod Score: 2
Ik kocht de Playstation TV enkel en alleen om met de Remote Play functie PS4-games vanuit de woonkamer naar mijn slaapkamer te kunnen streamen. Jammer genoeg heb ik geen bedraad netwerk op mijn slaapkamer.

Streamen over WiFi is dramatisch. Enige lag had ik verwacht, maar de verbinding is niet eens stabiel te krijgen. Zelfs op mijn OnePlus, waarop ik via een omweg Remote Play werkende kreeg tot de eerstvolgende update van de app, had ik een betere verbinding.

Uiteindelijk heb ik een extra PS4 gekocht voor in mijn slaapkamer, de PS4 in de woonkamer deel ik met mijn broer. Op deze manier kunnen we overigens PS4-games die we in de online store kopen online tegen en met elkaar spelen.

Los van bovenstaande teleurstelling ben ik wel te spreken over de vormgeving en de eenvoud van de Playstation TV. Bovendien zijn zowel de Dualshock 3 als Dualschock 4 compatibel.

Al bij al heb ik de Playstation TV ongeveer een week in gebruik gehad, waardoor mijn review niet erg uitgebreid is. Desalniettemin vond ik het belangrijk om deze ervaring te delen, en jullie te informeren over de beperkingen van het apparaat.

Heb jij ook een Sony PlayStation TV?