Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G303 Daedalus Apex Review

eehbiertje 18 oktober 2015, 584 views

Logitech G303 Daedalus Apex

Goede degelijke muis met veel instelmogelijkheden

Pluspunten

• Hoge pollingsnelheid (1000)
  • Meerdere profielen in te stellen (3)
  • Meerdere DPi niveau's in te stellen per profiel
  • Gamedetectie voor instellingen
  • Led kleurtjes aan te passen

Minpunten

• Instelbare muismatten niet universeel

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn G300. Deze muis is zeer snel en compact en heeft een wijd scala aan instel mogelijkheden.

Waaronder een optie om profielen aan te maken (3X) of deze per game te laten detecteren. In deze profielen kun je 5 niveau's van dpi instellen waar je snel met een muisklik doorheen kunt schakelen

Ook zijn natuurlijk alle knoppen en kleuren instelbaar en de pollingsnelheid (Controles of er wat ingedrukt is) die met 1000 rapporten ongeveer 8X zo hoog is als een gewone muis.

Een mogelijkheid waar ik zelf problemen mee had was het instellen van de ondergrond van de muis. er is keuze uit 3 standaard opties: Harde gaming muismat G440 / stoffen muismat G240 / standaardinstelling.

Deze zijn helaas ook echt voor de aangegeven producten en niet universeel. Waardoor de muis met mijn D3 steelseries mat begon te haperen en vaak bleef hangen. Dit probleem is verholpen door zelf een profiel aan te maken voor de ondergrond.

Het was even wennen aan de vorm van de muis maar na een week was ik hier compleet aan gewend. En is het een aanrader voor de Gamers en mensen die veel instelmogelijkheden / snelheid willen.

Heb jij ook een Logitech G303 Daedalus Apex?

Ik heb hem bij mij ingesteld op de G240 stoffen muismat terwijl ik gewoon een hyperX muismat heb maar dat werkt voor mij het beste. Ik geloof ook dat het alleen maar de Lift Off Distance wijzigd van de sensor voor de rest doet het niet zoveel geloof ik.
dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. ik til hem volgens mij aardig vaak een klein stukje op (wat weer een hapering tot gevolg heeft)

had hem als return via een webshop gekocht. (vandaar dat ik in het begin ook twijfelde of hij niet defect was) maar na het veranderen van de instellingen heb ik tot nu toe geen problemen meer gehad.