Sony Xperia Z2 Wit Review

AnnneeNewbie 17 oktober 2015, 227 views

Sony Xperia Z2 Wit

Slechte ervaringen. Geen goed toestel. Geen aandrader.

Pluspunten

• Batterij
  • Snel

Minpunten

• Snel scherm kapot
  • Geluid
  • Bellen (geluid)
  • Touchscreem
  • Oververhitting
  • Binnecamera
  • Flits

Ik heb niet veel pluspunten over dit toestel. Een half jaar geleden gekocht, na een maand laten vallen, hele toestel kapot. Inclusief touchscreem. Heb de telefoon laten maken, en volgende dag weer kapot. Daarna heb ik hem weer laten maken. Het scherm is heel dun waardoor dit vaker voorkomt, bij andere. Het geluid is heel zacht, en gaat niet meer harder. Mensen met wie ik bel horen mij niet, tenzij ik oortjes in heb. Ook kan ik mijm binnecamera niet meer openen. Zwart beeld. De flits doet het na loop van tijd ook niet meer goed. Ik ben 14 jaar en heb zelf lang voor deze telefoon gespaard. Wees voorzichtig voor je deze telefoon koopt, het is geen aanrader. Ook ben ik zelf heel voorzichtig met mijn telefoon. Heb hem 1 keer laten vallen en het ging meteen mis.

Heb jij ook een Sony Xperia Z2 Wit?

Deze review slaat helemaal nergens op. Je hebt het toestel kapot laten vallen en gaat daarna, na naar mijn inziens een slechte reparatie, zeuren over wat er niet goed is en geeft het toestel er de schuld van. Het is ten eerste jouw eigen schuld dat je het ding laat vallen en vervolgens de schuld van de reparateur.

Dus als je al feedback wilt geven, doe dat dan ergens op het forum m.b.t. de reparateur en niet het toestel.

[Reactie gewijzigd door Moi_in_actie op 17 oktober 2015 18:34]

Eh ja, maar dat is met vrijwel alle telefoons. Als je een iPhone met het asfalt laat knuffelen komt ie daar over het algemeen ook niet ongeschonden uit
Eh, je zegt nu dat Sony Xperia Z2 vaker vallen dan andere telefoons? :?

Want?
Klinkt of als een slechte reparatie, of een maandag ochtend product aangezien de Z2 destijds best goed werd ontvangen en zelfs een 9 heeft gekregen van Tweakers. Naast dat zeer spijtig dat dit is gebeurt maar weinig redenen om een product zo te bashen. En ik snap je volkomen als 16 jarige die werkzaam was bij de Action, had zelf ook 3 maanden moeten sparen voor een Moto G (2013) :p
Het is niet alleen het vallen. Dit komt bij de sony xperia z2 veel voor. Bij mijn vorige telefoon was dit niet zo.

[Reactie gewijzigd door Annnee op 17 oktober 2015 17:09]

en wat was je vorige telefoon? Een Nokia 3200?