Motorola Nexus 6 32GB Blauw

Specificaties 5,96" • 2560x1440 (Quad HD) • 32GB - Bekijk alle specificaties

Motorola Nexus 6 32GB Blauw Review

PeterKop 17 oktober 2015, 397 views

Motorola Nexus 6 32GB Blauw

Vond de Nexus 6 veel te duur toen hij vorig jaar uitkwam en was nog heel tevreden met mijn Nexus 5. De 16 GB werden echter te klein en nu heb ik hem toch gekocht voor ruim de helft van de nieuwprijs van vorig jaar.

Pluspunten

• fantastisch beeldscherm
  • premium look and feel
  • de naakte Android

Minpunten

• beetje glad, goed vasthouden
  • kan ik niet verzinnen
  • en deze ook niet

Wat een telefoon, ben echt supertevreden, vooral over het prachtige beeldscherm. De grootte stoort me ook helemaal niet, door de kleine bezels is die best te overzien, hij is zelfs korter dan de iPhone 6Plus, met een kleiner scherm.
Nu nog even wachten op de OTA Marshmallow update, hoewel ook nu de batterijlevensduur niet tegenvalt, beter dan de Nexus 5 in ieder geval.
Als je niet steeds het aller- allernieuwste wilt een hele mooie keuze.

Heb jij ook een Motorola Nexus 6 32GB Blauw?

heb de Motorola nexus 6 32 gb,en heb daar echter geen spijt van,hij is heerlijk snel,de snelste android.
ik wou dat ik alleen maar de 64 gb had gekocht,heb nu de 32 gb.
mega snep op internet,alleen de batterij is wat minder,sinds ik update heb gedaan van de android 6.0.1 lollipop.
de snelste processor op android gebied,hmmmm heb er reuze plezier van.heb nu een maand.