Specificaties 5,5" display, 4G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

OnePlus One 64GB Zwart Review

adsa 17 oktober 2015, laatste update op 17 oktober 2015, 129 views

OnePlus One 64GB Zwart

Oneplus wordt ook wel een flagship killer genoemd. Onterecht vind ik. Telefoon is voor deze prijs uitstekend maar kan zich niet meten met Note van Samsung of One van HTC.

Pluspunten

• Lange accuduur. Bij zwaar gebruik hele dag.
  • Mooi scherm. HD is ruim voldoende voor dit formaat
  • Design

Minpunten

• Camera is matig/redelijk
  • Updates bevatten vaak bugs en de volgende update laat op zich wachten

Oneplus one voor 299 gekocht. Prijs kwaliteit verhouding is natuurlijk uitstekend. Er is over deze telefoon genoeg gezegd en geschreven dus hou ik het kort. Telefoon heeft een uitstekende accuduur. Bij zwaar gebruik kom ik thuis met nog 20-30%. Het scherm is mooi en helder. Resolutie is prima voor dit formaat. Ik snap nog steeds niet dat veel fabrikanten meer pixels proberen te proppen. Verder is telefoon dun en mooi vorm gegeven.

Voor deze prijs zijn wel wat concessies gedaan. Camera is compromis. Kleuren zijn bij direct licht vaak erg dof. Het voldoet wel voor dagelijks gebruik. Ander nadeel is de updates. Het duurt erg lang voordat je een update hebt en als het zover is dan zit deze soms vol met bugs. Een update zorgde zelfs voor niet goed werkende touchscreen. Het duurde weer maanden voordat dit werd verholpen. Erg slecht dus. Voor het geld wat je ervoor betaalt is dit een uitstekende telefoon.

Heb jij ook een OnePlus One 64GB Zwart?

Meer advertenties

Ach, Samsung en consorten releasen ook wel eens updates waar dingen mee mis zijn.
Dat klopt, maar het duurde maanden voordat er weer een herstel kwam. Meeste bugs kan ik mee leven maar niet goed werkende touchscreen en dan paar maanden. Oneplus reageerde traag op dit probleem.