Medion P42080 MD 85860 Zwart Review

michiel_b 27 mei 2009, 700 views

Medion P42080 MD 85860 Zwart

Pluspunten

• Voor mij was de prijs echt doorslag gevend. 3 x optische zoom, 8,1 megapixel en een groot scherm de andere.

Minpunten

• De gemaakte foto's zijn iets te donker en er mag ook wat meer kleur in zitten. Maar met Photoshop corrigeer je het eigenlijk snel.

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 5
Een eenvoudige camera met een 3x optische zoom. De gemaakte foto's zijn in mijn geval iets te donker, maar wel scherp. Ook de kleurechtheid had iets beter gekund.
Maar voor de prijs (gekocht bij de Gamma voor 60 euro) is het een leuke camera die eigenlijk altijd in mijn jaszak zit voor als ik met de motor onderweg ben.
De lens wordt netjes afgeschermd op het moment dat de camera uit gaat. Het scherm aan de achterkant, dat ook in de zon goed af te kijken is, is niet snel gevoelig voor krassen. De knopjes aan de achterkant zitten op een prettige plek (wel voor rechtshandig gebruik).
Een leuke feature is de anti-schok knop, hiermee kan je ook met een bibberende hand een nette foto maken.

Heb jij ook een Medion P42080 MD 85860 Zwart?

Misschien ook wat fotootjes plaatsen? En iets dieper ingaan op het product..