Specificaties 23" • 1920x1080 (Full HD) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama X2380HS Zwart Review

JukeboxBill 13 oktober 2015, 270 views

Iiyama X2380HS Zwart

Deze monitor is identiek aan de Iiyama XB2380HS-1, maar zonder de in hoogte te verstellen voet en kantelbaar scherm. Ik heb twee van deze monitors een jaar in gebruik. De kleurweergave is 'out of the box' prima. Bij controle met mijn Colorimeter hoefde ik de kleuren maar weinig te corrigeren.

Pluspunten

• Egale achtergrondverlichting
  • Uitstekende kleurweergave
  • Geen dode pixels

Minpunten

• Voet is wat wiebelig
  • Opschrift knoppen slecht leesbaar

Deze monitor is identiek aan de Iiyama XB2380HS-1, maar dan zonder de in hoogte te verstellen voet en kantelbaar scherm.

Heb jij ook een Iiyama X2380HS Zwart?