Specificaties Foliesysteem (droog scheren) - Bekijk alle specificaties

Braun Series 5 5030s Review

Bitfrigger 13 oktober 2015, 559 views

Braun Series 5 5030s

Kwestie van jammer.

Pluspunten

• Mooie styling
  • korte oplaadtijd

Minpunten

• Door vormgeving schakelt met duim uit
  • per scheerbeurt >10 minuten nodig
  • Alle haren vliegen eruit, overal heen
  • Slecht schoon te maken
  • Ontzettend veel herrie
  • Zwenk Kop zit soms scheef

Knudde.
Heb 40 jaar met meerdere oplaadbare Philishaves geschoren.
Denk koop een Braun, wellicht beter , anders.
Jammer dan.

Ben meer dan 10 minuten per dag bezig om het echt glad te krijgen.
Na een dag niet scheren ruim 15 minuten nodig !
Heb dit apperaat meer dan 4 maanden en erger me iedere dag meer.

Je moet uitkijken hoe je scheert want met je duim zet je hem ongewenst uit.
Alle afgeschoren haren vliegen overal naar toe.

Ondersteuning door fabrikant ?
Geeneens meer zin in , dan erger ik me nog meer en blijft toch waardeloos scheren.
Is een apparaat voor de vierkante bak.

Heb een nieuwe PHILIPS S7710/26 gekocht.

Heb jij ook een Braun Series 5 5030s?

Ik heb de 3 serie en wat opvalt is dat als je iets te hard op je huid drukt de scheerkop er af valt. Plus door de kromming ligt ie niet lekker in de hand. Doe mij de oude versie maar. Daar zit de aan en uitknop aan de zijkant en geen kromming.. Voordeel van huidige is wel dat je huid minder geirriteert is na het scheren. Scheer altijd electrisch, want met mes kan mijn huid niet aan wennen. Minder glad dus, maar ik heb zo'n lichte baard dat dat niet opvalt.