Specificaties Stereo Bluetoothspeaker met oplaadbare accu - Bekijk alle specificaties

Teufel BOOMSTER Review

Jelmer505 12 oktober 2015, laatste update op 12 oktober 2015, 724 views

Teufel BOOMSTER

Wat een geluid :o ! De bass die uit deze mobiele speaker komt echt geweldig! ook mooie mids en highs, maar die bass was ik echt verbaasd van! Heel mooi en duidelijk geluid ook totaal geen ruis of feedback.

Pluspunten

• Geluid
  • Bass
  • Design

Minpunten

• Groote
  • Redelijk zwaar
  • Geen accu status

Het eerste wat mij opviel was het mooie design. Ook de strakke bouw waardoor die premium aanvoelt. Maar heb natuurlijk niet een speaker gekocht om er naar te kijken en voelen, dus de muziek ging gelijk aan. :9

En WAUW wat een geluid :o ! De bass die uit deze mobiele speaker komt echt geweldig! ook mooie mids en highs, maar die bass was ik echt verbaasd van! Heel mooi en duidelijk geluid ook totaal geen ruis of feedback.

Verbinden met bluetooth is heel makkelijk, zeker als je NFC heb(handleiding niet hoeven gebruiken)! FM werkte ook goed(ga dit alleen nooit gebruiken). Het enige wat is mis is de status van de accu |:( . Kan nooit weten wanneer de Boomster nou leeg of helemaal vol is. Dit is dan ook het enige waar ik over kan klagen, voor de rest is het echt een hele goede speaker _/-\o_ !

Ging dezelfde avond nog beachvolleyballen, daar klonk die zeker ook heel goed! Heel het veld kon de speaker goed horen! Dus als je opzoek ben naar een speaker met een lekkere bass en je heb een redelijk groot budget dan is de Boomster zeker wat voor jouw!

Heb jij ook een Teufel BOOMSTER?