Sony HT-CT180 - Reviews

Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Sony HT-CT180 Review

ebbel 11 oktober 2015, 867 views

Sony HT-CT180

De soundbar ziet er niet alleen strak uit, maar levert een perfecte sound die naar eigen smaak is aan te passen. Zowel het kijken van films, luisteren naar muziek en of het bekijken van andere programma's is met de sounbar een waar genot.

Pluspunten

• Prima kwaliteit
  • Perfect geluid

Minpunten

• Helaas geen radio

Geluidskwaliteit Score: 4
Wij hebben de soundbar nu een kleine week in huis en ik moet eerlijk bekennen dat het een geweldige soundbar is. Tot voor kort hebben we het zonder soundbar moeten doen. Een wereld gaat voor ons open. De soundbar ziet er niet alleen strak uit, maar levert een perfecte sound die naar eigen smaak is aan te passen. Zowel het kijken van films, luisteren naar muziek en of bekijken van andere programma's is met de soundbar een waar genot. De mogelijkheden zijn ook goed. Zo kan je gebruik maken van de USB aansluiting, maak je contact via Bluetooth met andere devices om bijvoorbeeld muziek via spotify te kunnen streamen en af te spelen via de soundbar. Al met al een geweldig apparaat dat nu bijna 24/7 gebruikt wordt.

Heb jij ook een Sony HT-CT180?