Motorola Moto X Play 16GB Zwart Review

S5keesNewbie 11 oktober 2015, laatste update op 21 oktober 2015, 1.408 views

Motorola Moto X Play 16GB Zwart

Al met al geen lekker gevoel over, ga contact opnemen met de leverancier.

Pluspunten

• Werkt vlot en soepel.
  • Goed afgewerkt.
  • Mooi beeld.
  • Goed geluid.

Minpunten

• Terug knop niet in te stellen.
  • Hitteontwikkeling?

Sorry Fout geplaats. :?

Heb jij ook een Motorola Moto X Play 16GB Zwart?

Je hebt het over de Style, maar upload je review onder de Play.

Lijkt erop alsof je je totaal niet hebt ingelezen op wat je koopt en daar nu dingen over kwijt moet..

Je koopt zelf een grote telefoon, en dan zeuren dat je hem met twee handen moet vashouden. Vraag me ook af waar je vandaan haalt dat de G3 mooiere plaatjes zou schieten, lijkt me erg apart...

All in all: doe volgende keer je research voordat je een telefoon koopt. Dan hoef je hief niet te huilen over dingen die precies werken zoals het bedoelt is.
Ik heb toch enige bedenkingen / opmerkingen bij deze review.

1) waarom zou je de knock on code willen van LG? Je hebt toch moto display? Je hoeft enkel maar naar je telefoon te grijpen of over te zwaaien en de telefoon ontgrendeld zich al, of geeft meldingen weer door de ingebouwde ir sensoren..
Mijn vrouw heeft een LG g2 en ik vind moto display vele malen handiger, ik hoef maar 1 handeling te doen ipv als een gek op men scherm te tikken.

2) als je je een beetje had ge´nformeerd dan had je geweten dat Motorola een zo goed als vanilla Android meeleverd. Dat is uiteraard persoonlijke smaak, maar voor velen Is dat een verademing ipv een hevig geskinnede LG of Samsung.

3) ivm het scherm. Volgens mij Is dat van jou toch een alleen staand geval. Elke review laat blijken dat het scherm van de x style best top is met een nauwkeurige kleurenreproductie, zonder de felle kleurtjes van een amoled.
Iets dat ik zelf enkel kan beamen.
Ook lees ik bij jou en ook bij anderen. Het is een grote telefoon, ik kan hem moeilijk bedienen...
Wat had je nu verwacht met een 5,7 inch phablet. Dat weet je toch gewoon op voorhand? Je kan toch niet zo na´ef zijn te denken dat "het wel zal meevallen"
Overigens heb je in bijna alle (multimedia) applicaties de volle 5.7 inch ter beschikken. De software knoppen verdwijnen mooi wanneer het moet, en blijven (transparant) staan wanneer het ook moet. En is dan nog steeds groter dan een dan bv een one plus of LG die ook geen hardware knoppen heeft.

Je enigste punt waar ik je in deze "review" in kan volgen is dat het handig kan zijn moest je de software knoppen van plaats kunnen wisselen..

Voor de rest heb je als eindgebruiker aan deze review imho niet veel!

Just my 2 cents
Ik heb de play en die maak veel betere foto's dan de G3
Zou wel graag het vervolg willen weten nadat je het accu issue verholpen is.

Heb het ding nu 8dagen, en nog maar 1x hoeven op te laden. Ben blij dat ik in de winter tenminste warme handen heb.
Ik weet het niet hoor, maar ik heb een Motorola Nexus 6 en die is nogal groot en ik kan prima met 1 hand het toestel vasthouden en de terugknop bedienen.

En zelfs als me dat niet zou lukken, hoor je mij daar niet over klagen. Immers, heb ik zelf voor een grote telefoon gekozen.