Nokia Lumia 620 Zwart - Reviews

Specificaties 3,8" • 800x480 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Nokia Lumia 620 Zwart Review

Nyltje 9 oktober 2015, 212 views

Nokia Lumia 620 Zwart

Wil je je eerste smartphone aanschaffen? Dan is deze telefoon echt iets voor jou! Je kan het vergelijken met dat je eerst een slome pc had, daarna een veel snellere en daar erg blij mee was en nu naar ander half jaar weer denkt wat een sloom ding.

Pluspunten

• Kan tegen een stootje
  • Micro sd kaart ingang
  • Lange accuduur
  • Mooi design
  • Geluid
  • Prettig besturingssysteem

Minpunten

• Voor- en achtercamera
  • Flitser is minder fel dan andere telefoons
  • Ziet bij hevige regen druppels als vingers (moeilijk te gebruiken)
  • Geluid komt vanuit de achterkant
  • Windows heeft minder apps dan iOS en Android

Dit toestel was mijn eerste smartphone. Ik vond het een heerlijke telefoon, maar nu na meer dan ander half jaar wordt het tijd voor een nieuwe. Dit omdat ik deze telefoon te sloom vindt, hij loopt wel eens vast en laden kan soms ook lang duren. (kan er ook aan liggen dat er toen minder op stond) Maar heb je voor het eerst een smartphone dan kijk je hier echt doorheen en is hij snel.

Heb jij ook een Nokia Lumia 620 Zwart?

- Ziet bij hevige regen druppels als vingers (moeilijk te gebruiken)

Ik snap dit niet helemaal, je gebruikt de telefoon als het buiten hard regent?
Als je iemand moet bellen of appen bijvoorbeeld.

Je beschermd je telefoon wel voor de regen, maar het is onmogelijk om geen druppels om je scherm te krijgen. Soms kan je scherm dan raar gaan doen en is het soms zelfs moeilijk om je telefoon te ontgrendelen.
Niet echt een onderscheidend minpunt, maar ik kan het begrijpen als je niet eerder een touch screen gebruikt hebt :)
Ik heb veel plezier gehad van mijn 620, maar zou hem nu niemand meer aanraden. Eerder voor de 630 gaan, alhoewel die ook al bijna weer oud is.
Ik zou nu ook niemand deze telefoon meer aanraden. Je hebt nu voor de prijs veel beter.