Specificaties Soundbar met subwoofer en 3x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Sony HT-RT5 Review

Martino1976 9 oktober 2015, 402 views

Sony HT-RT5

Top systeem. Fijn geluid. Mooi vormgegeven. Surround fantastisch. Geen kabels.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Vormgeving
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

Geluidskwaliteit Score: 5
Wat een heerlijk apparaat. Kan niet anders zeggen. Eenvoudige installatie. Het feit dat er geen draden naar de sub en speakers moet is echt ideaal. Was een beetje sceptisch over de eventuele vertraging maar dat is zeker niet het geval. Ik heb de Sony app op mijn mobiel gezet en die leide me helemaal door het proces van verbinden met het netwerk. Ik stream vanaf mijn mycloud. In de app geef je aan met welke apps je set verbinding moet maken zodat je het geluid over de speakers hebt. De voorgeprogrammeerde geluidsinstellingen zijn prima. Werkt goed. Ideaal vind ik persoonlijk dat je het niveau van de bas heel makkelijk instelt. Surround is zeer goed. Ik kijk graag films en daar is die uitermate voor geschikt. Er is wat mij betreft een klein nadeel en dat is de prijs. Met bij 800 is die aardig aan de prijs. Aan de andere kant krijg je er natuurlijk wel een mooi systeem voor.

Heb jij ook een Sony HT-RT5?