Kingston HyperX Savage SSD 240GB - Reviews

Kingston HyperX Savage SSD 240GB Review

JortJwz 8 oktober 2015, laatste update op 9 oktober 2015, 251 views

Kingston HyperX Savage SSD 240GB

leuke ssd voor een leuke prijs.

Pluspunten

• mooi dat zwart rood
  • best wel vlot voor een sata3 ssd
  • dun

Minpunten

• geen

ik kocht deze ssd omdat ik een rood/zwart build aan het maken was.(lekker origineel) ik heb er vooralsnog geen spijt van. deze ssd is best snel en staat erg goed bij mijn build. hij draait alles vlot van fc3 tot fl studio 11. ik geef toe. hij was erg duur voor een sata ssd. maar ik moest hem hebben voor de stoere look en de rood zwart combi.

kortom. een aanrader voor de enthousiaste bouwer die net zo'n build als ik maakt.

foto's staan op mijn profiel. naam van pc is red devil mk2

Heb jij ook een Kingston HyperX Savage SSD 240GB?

Reviews door de redactie

Hoi Moon,

De HyperX Savage heeft een aluminium behuizing. Of heb jij een zeldzaam / one-of-a-kind model? :D
oh grapje! haalde hem even door elkaar met een andere ssd die ik heb. die is wel van plastic.