Asus A555LB-DM348H Review

baaselisa 6 oktober 2015, 231 views

Asus A555LB-DM348H

Erg mooi desig en het toestenbord is bijzonder fijn. Helaas bij overmatig gebruik van Adobe programma's wordt hij traag. De behuizing kan veel beter qua kwaliteit. en de Boxen zitten helaas aan de onderkant.

Pluspunten

• Prima snelheid
  • mooi deisgn
  • fijn toetsenbord
  • voelt stevig
  • blijft heel koel

Minpunten

• boxen aan de onderkant
  • bij veel gebruik traag
  • slechte kwaliteit metalen behuizing
  • mousepat

Prima laptop bij normaal gebruik perfecte snelheid. Helaas i.v.m. mijn grafische opleiding wordt hij traag bij veel gebruik van mijn programma's (Adobe Photoshop ect.)

Metalen behuizing is van zeer slechte kwaliteit. Heb hem 1 keer niet hard in een laptoptas gestoten, en zit nu een hele deuk in de behuizing (bij de rechter punt onder). Ook zitten er meerdere deuken in de metalen behuizing. Ik niet weet waar die vandaag komen. Ook zuigt hij vrij hard bij lang gebruik.

De mousepat klikt redelijk hard maar dat is geen groot overlast. en de boxen zitten aan de onderkant waardoor je het geluid minder goed hoort.

Verder vind ik het een erg mooi design en typt het toestenbord bijzonder fijn. Ook blijft hij lekker koel zodat hij niet oververhit raakt. de snelheid van laptop is veel beter dan gemiddelde laptops. Alleen de behuizing kan dus beter qua kwaliteit.

Heb jij ook een Asus A555LB-DM348H?

Wat is er dan mis met de mousepad? Daarmee heb ik namelijk nog geen problemen mee ondervonden.
En de boxen zijn prima qua geluid, en heb er namelijk geen last van aan dat ze aan de onderkant zitten.