Specificaties 50" Ultra HD 3D LCD TV met HDR en 3 tuners - Bekijk alle specificaties

Panasonic Viera TX-50CX800 Zwart Review

nalberts 6 oktober 2015, 680 views

Panasonic Viera TX-50CX800 Zwart

Een mooi scherm wat zijn tijd kwa beeld vooruit is!

Pluspunten

• Design en uistraling
  • Beeld kwaliteit in (ultra) HD
  • gebruik van de apps en netflix

Minpunten

• scherm helt door voet
  • de kwaliteit van kijken op gewone digitale kanalen is een stuk minder dan HD, omdat het scherm de beeldkwaliteit constant wil verbeteren, daardoor is het beeld dan wazig

Ik heb deze TV nu een week in mijn bezit.

De tv geeft mooie beelden, en is zijn tijd iets vooruit.
Wel is het nodig om zeer hoge kwaliteit aanvoer te hebben omdat
het scherm constant de beeld kwaliteit wil verbeteren.
Ik vind hierdoor het kijken naar de "oude" gewone digitale kanalen wat minder.
Let op de voet. Deze is net zo breed als de tv. Iets om rekening mee te houden, ook helt het scherm door de voet wat achterover wat ik zelf niet prettig vond.
Heb het scherm dan ook vrijwel meteen opgehangen.
De beelden van youtube waar echt 4k wordt uitgezonden zijn fenomenaal.
Het geluid is prima en beter dan ik had verwacht op zo'n plat scherm. Het menu is overzichtelijk en in het Nederlands.
Er zit een afstandsbediening bij waarmee je kunt zappen en als extra een touchpad. maar die gebruiken wij niet.

Conclusie : wij zijn zeer tevreden en wachten met smart op 4k beelden.

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-50CX800 Zwart?

Wordt de kwaliteit van gewone HD kanalen beter als je alle beeldverwerking uit zet? Of is het ook vooral dat ze minder scherp lijken omdat je 4K hebt gezien?
Een vraagje, heb je dit gevoel nog steeds na de tv een tijd lang gehad te hebben? (mbt de voet en reguliere digitale kanalen)