Specificaties Access Point, WiFi max. 300Mbps - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti UniFi AP Long Range Review

MrgroeneveldNewbie 5 oktober 2015, 1.023 views

Ubiquiti UniFi AP Long Range

ik heb op dit moment 2 Ubiquiti AP LR in gebruik. door middel van de Roaming die de AP met elkaar verbind kan ik via VOIP van de ene AP naar de ander AP gaan zonder dat de Kwaliteit minder word of zelfs af gebroken word

Pluspunten

• Gebruiks vriendelijke Software
  • Zeer goed bereik
  • PoE aansluiting
  • stabiel

Minpunten

• alleen 2G

Beheerbaarheid Score: 4
Als je 1 AP hebt en je wilt een tweede er bij zetten neemt de 2de AP alles over door middel van Adopt functie. hij krijgt direct de zelfde settings als die van de eerste AP.
software werkt zowel op Windows als op Mac zeer goed met uit gebreide functies waardoor je nog beter bereik kan krijgen.

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi AP Long Range?