Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met HDR en 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Panasonic Viera TX-55CR850E Zwart Review

fagodijnNewbie 5 oktober 2015, laatste update op 5 oktober 2015, 132 views

Panasonic Viera TX-55CR850E Zwart

Nu een week in ons bezit. Mooi beeld en veel mogelijkheden. Het menu is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld Panasonic heeft zelfs een Netflix knop standaard op de afstandsbediening. In combinatie met mijn Harman Kardonset een soort mini bioscoop. Het geluid is iets minder maar dat gebruik ik eigenlijk niet.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • gebruiksgemak
  • vormgeving

Minpunten

• geluidskwaliteit

Nu een week in ons bezit. Mooi beeld en veel mogelijkheden. Het menu is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld Panasonic heeft zelfs een Netflix knop standaard op de afstandsbediening. Ik vind het geluid van een wat mindere kwaliteit met name in de lage tonen, maar dat komt misschien ook omdat ik gebruik maak van een Harman Kardonset. De TV in combinatie met het Harman Kardon set geeft een soort mini bioscoop in de huiskamer

De extra afstandsbediening met muispad is leuk maar dat hoeft van mij eigenlijk niet misschien een beter idee om een vereenvoudigde afstandsbediening te maken voor oudere mensen die wel van het mooie beeld willen genieten maar geen apps gebruiken.

De vormgeving is mooi maar op de beugel staat de TV naar achter hellend dit geeft bij ons wat reflectie problemen maar dat kan in iedere situatie weer anders zijn. Een oplossing is uiteraard ophangen.

Deze TV is wel een aanrader als je aan iets nieuws toe bent

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-55CR850E Zwart?