LG G3 16GB Zwart Review

niekkisjes 30 september 2015, 278 views

LG G3 16GB Zwart

Waardeloze mobiel, verschillende reparaties bij zuinige gebruiker.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Android

Minpunten

• Scherm gaat gauw stuk
  • Batterij sterft snel
  • Wordt snel traag
  • Valt vaak zomaar uit
  • Opslag snapt er niks van
  • Ookal is het scherm groot, eigenschappen zijn slecht (bijvoorbeeld zwart op wit)

Heb 14 maanden deze telefoon gebruikt en het is werkelijkwaar CRAP.

Eigenlijk vind ik het al teveel moeite voor zo'n kut bedrijf om een review te schrijven, maar hou gewoon vast dat je nooit van je leven meer een telefoon van LG ga kopen, zeer slechte ervaring met telefoons van dit bedrijf.

Heb meerdere reparaties aan het scherm gehad. Deze is namelijk een keer spontaan stuk gegaan, weet niet eens waar het van komt.

Valt vaak uit, opslag zit altijd zogenaamd vol, accu al 3x vervangen.

En dit allemaal terwijl ik de telefoon gering gebruik en zeer zuinig op ben.

Waardeloos dit.

Heb jij ook een LG G3 16GB Zwart?

Bij dit soort reviews mis ik de -1 rating.
Met dit soort reviews haal je onterecht een prima product onderuit.
Zelf heb ik dit toestel al een half jaar in gebruik en merk géén van jouw klachten, het toestel is snel, gaat lang mee op de accu (1,5 dag bij normaal gebruik) en er zit een super scherm in.

Als jouw toestel dan echt zo slecht is wordt het dan misschien niet tijd om er mee naar de producent/verkoper te gaan?
Helemaal eens.

We kunnen natuurlijk een review gaan schrijven van Tweaker 'niekkisjes' op de zelfde manier ;-)
- Geen toegevoegde waarde voor de Tweakers community,
- Geen objectief oordeel,
- Past blijkbaar niet bij een LG G3 telefoon, etc.
- Grote blinde vlek
- etc.