Specificaties Stereo Bluetoothspeaker met oplaadbare accu - Bekijk alle specificaties

Sony SRS-X77 Zwart Review

G.dekam 29 september 2015, 605 views

Sony SRS-X77 Zwart

Mooi qua uiterlijk, excellent qua prestaties.

Pluspunten

• geluidsbalans
  • minimalistisch design
  • veel features
  • wifi
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• "loopt" door overtuigende bassen
  • geen equalizer

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Muziekweergave Score: 4
Na het lezen van een gebruikers review van een kritische audiofiel heb ik de stap gewaagd.
Ik was sceptisch over de balans van het geluid vanwege het beperkte formaat.
Dit bleek volledig onterecht, wat een prachtig geluid in verhouding met het geringe formaat. Ook bij een wat hoger volume blijft de balans prima.
Een trillingsvrije ondergrond is noodzakelijk omdat deze speaker bij een beetje volume zichzelf verplaatst door de overtuigende bas speakers. Hierdoor is hij al 2 maal van de tafel "gelopen" gelukkig zonder schade.
Sync-en en gebruiken is kinderlijk eenvoudig, ik heb de handleiding niet nodig gehad.
koppelen van meerdere apparaten is geen probleem.
Dit kastje is een behoorlijk zwaar ding, en ik vermoed dat dit door de versterker komt.
afwerking is prima en materiaalgebruik is mooi.
Hoogglans bovenzijde vlekt wel makkelijk.

Heb jij ook een Sony SRS-X77 Zwart?

Ik heb hier geen last van het "lopen" op max volume met dreunende muziek. Misschien de rubbertjes onderop even schoonmaken?