Specificaties 340mm breed en 280mm lang (Polytex) - Bekijk alle specificaties

Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad Review

reinholdsnoek 29 september 2015, 695 views

Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad

Ben je op zoek naar een goede muismat voor bij je Logitech G-serie (muis) collectie? Dan is dit zeker een leuke muismat om te hebben, maar waarom... Lees verder in de uitgebreide review:

Pluspunten

• Strak design
  • Altijd vlak

Minpunten

• Krassen in harde bovenlaag
  • Krassen in de voetjes van je muis
  • Geluid

Ik gebruik deze muismat nu al enige tijd bij mijn PC, en ik heb de voor en nadelen inmiddels wel ervaren en zal ze op een rijtje zetten.

Voordelen:
-Strak design
-Ziet er na een jaar van veel gebruik nog steeds goed uit
-Je muis ligt altijd op een vlakke ondergrond omdat de muismat hard is

Nadelen:
-Viezigheid op de muismat kan voor krassen zorgen in de bovenlaag, en in de voetjes van je muis
-Je muiskabeltje glijd over het harde oppervlak van de muismat en dit hoor je.

Dit zijn de voor en nadelen die mij zijn opgevallen in de periode dat ik dit product heb gebruikt. Het is belangrijk dat je deze muismat goed schoon houdt, want alles wat op de muismat ligt en waar je muis overheen gaat, dat krast lichtjes in de bovenlaag, en in de voetjes van je muis. Dit valt niet op, totdat je je muis omdraait... En als de zon op je muismat staat dan kan je daar ook krassen op zien staan

Al met al vind ik het wel een fijne muismat, maar voor deze prijs moet er een betere te vinden zijn. De Logitech G240 Cloth gaming mousepad bijvoorbeeld, heeft niet de nadelen van krassen op de muismat, en deze glijdt nog een stuk soepeler ook.

Heb jij ook een Logitech G440 Hard Gaming Mouse Pad?