Specificaties 340mm breed en 280mm lang (Stof) - Bekijk alle specificaties

Logitech G240 Cloth Gaming Mouse Pad Review

reinholdsnoek 29 september 2015, laatste update op 6 oktober 2015, 806 views

Logitech G240 Cloth Gaming Mouse Pad

Ben je op zoek naar een mooie design-muismat voor bij je Logitech G-serie (muis)? Dan zou dit wel eens iets voor jou kunnen zijn... Bekijk de uitgebreide review voor meer informatie:

Pluspunten

• Mooi design
  • Muis glijdt soepel
  • Goede prijs

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Een muismat... Het klinkt als zoiets simpels, en nutteloos. Totdat je hem hebt! Dan kan je je niet meer voorstellen dat je zonder hebt kunnen werken! Elke beweging wordt veel beter door je muis geregistreerd en je kunt veel preciezer en veel meer relaxed werken.

Deze muismat is cloth zoals dat heet, dat houd in dat hij van een soort stof is gemaakt en dus ook flexibel is. Deze muismat heeft een stoffen bovenkant en een rubberen/anti-slip onderkant. Hij is vrij dun en bestaat dus uit twee verschillende lagen.

Door de anti-slip onderkant blijft die altijd goed op zijn plek liggen, en door de zachte stoffen bovenkant glijdt je muis er heerlijk soepel overheen.

Als je deze muismat in combinatie met een Logitech G-series muis, dan kan je in de Logitech Gaming Software deze muismat als 'surface' instellen en dan wordt de sensor van je muis optimaal afgesteld op deze muismat. Dit klinkt misschien als onzin, maar uit ervaring werkt het wel degelijk en is het echt de moeite!

De onderlaag en de bovenlaag zijn echter gewoon op elkaar geplakt, en er zit niet een gestickte rand omheen oid om de randen bij elkaar te houden. Ik ben dus benieuwd of deze een beetje mooi zal blijven op de randen.

Maar ook al zou die binnen een jaar versleten zijn... Voor minder dan 20,- heb je een splinternieuwe.

Heb jij ook een Logitech G240 Cloth Gaming Mouse Pad?

Goeie review! Ik zit in overweging. Heb een G500s muis en zo'n matje zou er goed bij staan. :)
Thanks voor het compliment! Leuk om te horen.

Ik gebruik hem zelf bij mijn laptop met de G700s. (Draadloze versie van G500s) en ik vind het een ideale combinatie. Het is een erg fijn matje, en de maat is naar mijn mening erg goed.

Ik kan hem je echt aanbevelen. Zeker voor deze prijs