1 review

Philips Brilliance 239C4QHWAB Zwart - Reviews

Specificaties 23" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Philips Brilliance 239C4QHWAB Zwart Review

RestlessCitizen 26 september 2015, 236 views

Philips Brilliance 239C4QHWAB Zwart

Deze monitor heb ik twee keer binnen een dag geretourneerd en toen heb ik het er maar mee opgegeven.

Pluspunten

• HDMI-kabel bijgeleverd

Minpunten

• Kwaliteitscontrole in fabriek
  • Ontwerp, met niet verstelbare verbinding tussen voet en scherm

De voet zit vast aan het scherm, maar in beide gevallen stond het scherm scheef op de voet.
Bij exemplaar 1 miste één van de roostertjes voor de speakers in de voet, bij exemplaar 2 misten zelfs beide roosters.
Apart was ook dat in beide gevallen de Quick Start Manual al een soort prop in de doos zat.

Ik ben dus niet toegekomen aan eventuele pluspunten...

Heb jij ook een Philips Brilliance 239C4QHWAB Zwart?

Koop jij direct van Philips ja? Volgens mij kan je beter de reseller hier op aanspreken in plaats van Philips zelf. Het lijkt me extreem sterk dat ze dit niet op zouden merken in de fabriek.
Feit is dat ik twee keer een met Philips-tape gesealde doos ontving, waarbij ook de monitor zelf nog helemaal in de beschermende folie zat. En met helemaal bedoel ik HELEMAAL, ze houden zich op dit punt niet in, vanwege de vele glanzende oppervlakken.
Reseller (Scheer en Foppen) maakte er geen punt van, stuurde eerst een vervanger, en toen die ook niet voldeed, en ze verder geen IPS-monitoren in het assortiment hadden, kreeg ik mijn geld terug.