Acer Liquid Z500 Zwart - Reviews

Specificaties 5" • 1280x720 (HD) • 4GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid Z500 Zwart Review

AmestyrNewbie 22 september 2015, laatste update op 22 september 2015, 165 views

Acer Liquid Z500 Zwart

Zie uitgebreide toelichting

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Gratis bluetooth speaker
  • Helder scherm

Minpunten

• Vastlopen na 10 maand
  • Weinig intern geheugen
  • Zacht geluid
  • Onnodige acer apps
  • Plek aan/uit knop

Ik heb deze telefoon nou zo'n 10 maanden, weinig intern geheugen wordt al snel een probleem met deze telefoon. Hij is verder in het gebruik wel fijn, alleen doordat de aan/uit knop bovenop zit gaat hij vaak uit in je broekzak als je zit en niet zulke diepe broekzakken hebt. Dus nog niet echte problemen mee gehad, tot een aantal dagen geleden... Hij begon eerst ongeveer één keer per dag vast te lopen maar nu doet hij dat steeds vaker. Het scherm wordt paars/groen-achtig en dan doet hij nis meer en ik heb echt geen idee waarom hij van de een op de andere dag vastloopt.

Heb jij ook een Acer Liquid Z500 Zwart?

Ik weet dat dit al een oude review is voor een oude telefoon. Wou er toch even mijn 2 centen aan toevoegen :)

De onnodige Acer apps maken deze telefoon eigenlijk vanaf het begin af aan onbruikbaar omdat er nagenoeg geen ruimte meer is voor apps. Met geluk installeer je 1 of 2 apps maar updaten kun je vergeten.

Echter, ik heb recentelijk LineageOS 13.1 erop gezet, waardoor je van alle Acer onzin af bent. Ineens is het best een aardige telefoon. Stukken meer ruimte voor je apps, en behalve de nog steeds vrij beperkte opslagruimte is deze telefoon qua hardware nog niet zo slecht. Als je deze telefoon voor een prikkie kunt krijgen en je bent bereid wat te tweaken, dan is het een prima keuze.