Dragon War Unicorn G8 Gaming Mouse Review

chucky666 22 september 2015, 400 views

Dragon War Unicorn G8 Gaming Mouse

goede muis voor weinig

Pluspunten

• stil
  • dpi instellingen

Minpunten

• vrij licht

Ik was op zoek naar een nieuwe muis nadat me dochter haar limonade over me hama roma muis had gegooid.
Deze was lekker stil en de logitech en microsoft muis die ik nog had niet.
Aangezien ik tegenwoordig met me laptop ( asus rog g751 ) in de huiskamer zit en mijn vrouw me dan aan zit te kijkken door het klik klik klik geluid was ik op zoek naar een nieuwe stille muis.

Het is dus de dragon war g8 unicorn geworden.

Heb hem nu een paar dagen en ik moet zeggen dat ik er helemaal blij mee ben.
Heb er nu al een aantal gamesets opzitten met o.a Diablo 3 Starcraft 2 en serious sam.
Als je de dpi knop bovenop indrukt dan reageert ie hier dus ook gelijk op.
Je kan 4 keer klikken voor verschillende dpi intellingen, 800, 1600,2400 en 3200 dpi.
In de software instellingen kan je deze ook veranderen dus als je liever 1000 hebt dan 1600 kan dit ook.
De verlichting kan je ook aanpassen.
Dit is het unicorn op de achterkant, deze kan je rustig van kleur laten veranderen of zonder overgang.
Je kan hem ook op 1 kleur vastzetten en dat heb ik ook gedaan, aangezien me laptop rode verlichting heeft heb ik dit ook zo ingesteld op de muis.

Het is een leuke muis niet te klein en ligt lekker in de hand.
Het enigste nadeel is mischien dat ie net iets te licht is voor mijn gevoel.

En oja je krijgt er ook nog een muismat bij van dragon war.
Deze is aan de onderkant van wat ruwe rubber en aan de bovenkant wat harder.
Ik had zelf nog nooit een muismat gebruikt maar de muis glijd er heel lekker overheen.

Heb jij ook een Dragon War Unicorn G8 Gaming Mouse?