HTC Desire 820 Grijs Review

DriesV.Newbie 22 september 2015, 201 views

HTC Desire 820 Grijs

-Prima HTC . Wel aan de grote kant en kan dus ongemakkelijk zijn in de broekzak(hierbij denk ik vooral aan mannen). -De batterij gaat zeer lag mee bij matig gebruik en doorstaat makkelijk een hele dag aan frequent gebruik.

Pluspunten

• Groot schem
  • Batterij
  • Interface

Minpunten

• Scherm hardheid
  • Boomsound

In geval van nood kan je de batterij besparen door hem op "extreme energiebesparing " in te stellen.(maakt de smartphone een gewone gsm, bellen en sms'n)
Enige minpunt is het scherm. Ik heb geen klachten over de resolutie , die neem je er maar bij op deze prijs, maar krasjes zijn zeer snel aanwezig. Zeker in vergelijking met bv. de htc one x+ waar ik eigenaar van ben, die heeft vaak bij mijn sleutels in de broek gezeten en heeft op 1 diepe kras geen enkel krasje. En ik bedoel echt geen enkel.

Op te merken:
-Htc is handig als je onderweg internet op je laptop wil , gewoon Gsm aan de laptop leggen en internet is beschikbaar.
-De processor blaast je niet achterover maar kan zeker in de buurt van vlaggenschip toestellen komen van HTC.
-Camera doet het goed, maar aangezien ik hem niet veel gebruik kan ik hier niet betrouwbaar over oordelen.
-Grafische layout van HTC is zoals altijd formidabel en zeer gemakkelijk te gebruiken
-Boomsound maakt het geluid dat uit mijn sennheiser urbanites/HD435/MM50IP zeer slecht. Krankend geluid en slechte bassen samengaand met veel te sterke hoge tonen. Evenals gebruik bij grote luidsprekers kan het tegenvallen maar dit hangt van de soort muziek af. (De driver van mijn persoonlijke amp in de htc kan hierdoor het geval zijn, ik zie namelijk ook goede reviews hierover)

Heb jij ook een HTC Desire 820 Grijs?