HP Pavilion dm1-4000sd Review
Handig, klein. Maar met een ingebouwde fout die HP niet oplost.
Pluspunten
Handig
Minpunten
traag dubbele kaarakters seervice
Eindoordeel
Leuke kleine notebook. Met één euvel: toeetsen aaan de linkerkant zoals de a, s en e geven vaak dubbele karakters. Gehele apparaat is al een keer omgeruild, toeetsenbord al een keer vervaangen, moederbord ook. Heeft niets geholpen. HP weigert er iets aan te doen omdat garantietermijn is verlopen. Hebben nooit gehoord van wettelijke garantiee. Niet kopen dus, HP.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Beetje een klaag review, nee?
De Wettelijke garantie dien je ook niet te claimen bij HP.
Daarvoor moet je bij de verkoper terecht.
Ook al het product niet deugdelijk werkbaar te krijgen is, moet je bij de verkoper terecht.
De Wettelijke garantie dien je ook niet te claimen bij HP.
Daarvoor moet je bij de verkoper terecht.
Ook al het product niet deugdelijk werkbaar te krijgen is, moet je bij de verkoper terecht.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn