D-Link Wireless AC1200 Dual Band Access Point Review

UnExPeCtAbLe 16 september 2015, laatste update op 16 september 2015, 1.645 views

D-Link Wireless AC1200 Dual Band Access Point

Ik was op zoek naar een wireless bridge omdat ik geen kabels tussen de verdiepingen kon trekken. Ik heb 2x de DAP-1665 gekocht en deze gebridged. Dit werkt echt uitstekend! Ik haal met gemak mijn maximale internet download snelheid (Telenet Fiber 200) en dat was de bedoeling.

Pluspunten

• Compact gebouwd
  • Makkelijk instelbaar via gui
  • Betaalbaar

Minpunten

• UI had geavanceerder gemogen (kunnen zien op welke snelheid de bridge connecteerd)

Beheerbaarheid Score: 3
komt eraan

Heb jij ook een D-Link Wireless AC1200 Dual Band Access Point?

Je pluspunt is gelijk een minpunt. Dat spreekt elkaar wel tegen.
Je hebt gelijk, bedankt. Heb het snel aangepast. Ben nog bezig aan een uitgebreide review maar ben de stabiliteit nog aan het testen.
D-Link DAP-1665 heeft geen DFS in AP modus.

Voor een 5GHz bridge ben je goedkoper uit met twee van deze: Proximus Wi-Fi Bridge/Technicolor TG234 (4x4 11ac, DFS, 40)

[Reactie gewijzigd door Dav1d op 26 september 2015 14:19]