Alcatel OneTouch Pop D5 Zwart Review

Snekerman 16 september 2015, 165 views

Alcatel OneTouch Pop D5 Zwart

Ik ben er niet tevreden over.

Pluspunten

• Dual Sim

Minpunten

• Zeer slechte camera
  • Nogal traag
  • Zeer veel (onodige apps) voorgeinstalleerd.
  • Te weinig geheugen

Eind vorig jaar de telefoon gekocht. Door de prijs leek het mij een gunstige telefoon.

Toen ik de telefoon voor het eerst op startte viel het me op dat er veel te veel apps voorgeinstalleerd zijn, waarvan je de meesten niet gebruikt.

Doordat er veel apps voorgeinstalleerd zijn, heb je weinig ruimte om je eigen apps te installeren.

Bij zonlicht is het contrast erg slecht en valt ook niet beter te krijgen.

De camera heeft geen autofocus.

De telefoon is ook te traag. Als je bijvoorbeeld aan het internetten bent en je word gebeld dan duurt het een seconde of 5/6 voordat je het pas in beeld krijgt (terwijl je de telefoon wel over hoort gaan.)

Bereik heb ik altijd gehad, dat wel.

Inmiddels heb ik de telefoon nu 10 maanden en hij is er mee op gehouden. Hij laad niet meer op, en hij start niet meer op.

Derhalve vind ik dit product waardeloos.

Heb jij ook een Alcatel OneTouch Pop D5 Zwart?

Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

En waarom leek hij jou gunstig ?
In de categorie beter laat dan nooit ;) :

Ik meende 90 euro toen der tijd.

Het leek me een gunstige telefoon, omdat ik een dual sim zocht.