Rocki Play Deep Purple Review

erikhuybregtsNewbie 14 september 2015, 107 views

Rocki Play Deep Purple

In eerste instantie tevreden maar na een paar dagen was het onmogelijk het apparaat in te stellen op mijn netwerk. Zeer langzame customer support die irrelevante vragen stelde.

Pluspunten

• Het had de potentie een goed product te zijn
  • Degelijke bouwkwaliteit

Minpunten

• Slechte customer support
  • Instabiele verbinding

Geluidskwaliteit Score: 4
In eerste instantie via de browser en directe wifi verbinding het apparaat ingesteld om verbinding met mijn router te maken. Dit was gelukt en de Rocki maakte verbinding met mijn thuisnetwerk. Ik moest Spotify verwijderen en opnieuw installeren om de Rocki bij de devices te kunnen zien. Na meerdere malen play/pause aan te klikken kreeg ik eindelijk geluid uit de Rocki.

Na 2 dagen niet in gebruik was de Rocki opeens weer als Hotspot ingesteld; ik kon vervolgens geen directe verbinding meer krijgen (Rocki hotspot was wel zichtbaar). Ressetten naar factory settings met het knopje hielp niet.
Het bovenstaande probleem aan de Rocki helpdesk voorgesteld maar zij begonnen mij allemaal vragen over mijn Router te stellen. Dit is vrij irrelevant gezien in eerste instantie er direct Wifi verbinding moet worden gemaakt en dat al niet lukte.

Ik kreeg iedere keer pas na een paar dagen antwoord en had er genoeg van; gezien ik bij Coolblue 14 dagen kon inruilen heb ik dat maar gedaan en netjes mijn geld retour gekregen.
Zo te zien heeft Coolblue de Rocki inmiddels uit hun assortiment gehaald wat ook wel genoeg zegt.

Buyer beware!

Heb jij ook een Rocki Play Deep Purple?