Canon Canoscan 9000F Mark II Review

Eagle VS 14 september 2015, 1.358 views

Canon Canoscan 9000F Mark II

Erg goede scanner! Snel en goed! Veel bijgeleverde handig materiaal voor scannen negatieven/Dia etc. Software is moeilijk te doorgronden en waardeloos. Scanner hoeft niet op te warmen en heeft een aan/uit knop! Ook een 220 volt aansluiiting

Pluspunten

• Goede scan kwaliteit
  • Snel
  • Veel mogelijkheden
  • Mooi design!
  • Stil

Minpunten

• Slechte bijgeleverde software
  • My Image Garden onhandig

Driverkwaliteit Score: 4
Scankwaliteit Score: 5
Snelheid kleur Score: 5
Snelheid zwart Score: 5
Features Score: 4
Deze scanner gekocht voor vervanging van mijn Canon 700f. Staat erg mooi op je bureau! Ik gebruik deze scanner op een iMac (OSX) computer.
Software valt erg tegen. Met My Image Garden valt niet te werken. Een PDF maken met meerdere gescande pagina's is een crime. Ook een eenvoudige copie maken en direct printen heb ik nog niet kunnen ontdekken. Als laatste is het zeer vreemd dat je vanuit Image Garden niet kunt printen als je geen Canon printer hebt.
Mijn tip is gebruik je eigen vertrouwde software. De scangear software die samenwerkt met andere apps werkt verder goed.
Ondanks de minpuntjes is deze scanner een aanrader en krijgt van mij een uitstekend als eindoordeel. :)

Heb jij ook een Canon Canoscan 9000F Mark II?