Specificaties 65" Ultra HD 3D LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 65PUK7120 Zwart Review

pitchdown 14 september 2015, 3.141 views

Philips 65PUK7120 Zwart

Erg fijn en grote uhd-televisie. Ook het upscalen vanaf Full HD werkt prima!

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight
  • 4 X HDMI 2.0 met ARC

Minpunten

• Afstandsbediening ondersteund geen spraak
  • Netflix werkt nog niet
  • Gewicht (32 KG)
  • Geluid (netals andere tv`s)

Heb de tv nu enkele dagen in bezit en het beeld is met de juiste content echt heel mooi.
Ook ambilight vind ik echte toevoeging wanneer je films kijkt.

Het geluid is netals bij andere TV`s niet bijzonder.
Ik heb dit opgelost met de philips 7140b soundbar (ook geen kopie).

Deze combinatie zorg er wel voor dat je heel goed en geluid hebt in je woonkamer waarmee je weer aantal jaren vooruit kan.

Nu nog hopen dat Philips een beetje opschiet om Netflix 4K beschikbaar te stellen en ik ben behoorlijk tevreden.

Heb jij ook een Philips 65PUK7120 Zwart?

Hoi Pitchown, hoe bevalt de tv nu zo'n 9 maanden verder?

Hoe zit het inmiddels met netflix? Werkt dat wel op 4k? Ik lees dat sommige philips modelen problemen hebben met 5.1 output met netflix.

Werkt kodi acceptabel?
Ja werkt
Alleen de software is verder drama.
Ik heb deze omgeruild voor een samsung 65ju7000.
Geen ambilight helaas, maar ook geen stress van software-ellende.
Als u zich dat nog kan herinneren, hoe was de beeldversnelling op dit model? Was dit acceptabel, of was de lage frequentie duidelijk merkbaar?

Twee van de vier minpunten zou ik persoonlijk als pluspunten zien, hehe. Ook de "dramatische" software interesseert mij persoonlijk niet erg veel, zolang de TV maar gedownloade films zonder problemen afspeelt... of was dit ook een issue?