Specificaties Stereo Bluetoothspeaker met oplaadbare accu - Bekijk alle specificaties

JBL Xtreme Zwart Review

Dtccindy 13 september 2015, 2.324 views

JBL Xtreme Zwart

Geweldig ! * perfect geluid, bij welke soorten muziek dan ook. * makkelijk mee te nemen * zo ontworpen dat er geen bv geen vuil of stof ik kan komen. ** mijn "uitgebreidere" review staat hieronder :)

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Perfect geluid
  • Lange accuduur

Minpunten

• Misschien als enige.. geen voor en achteruit knop..maar mis hem niet

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik zeg het niet snel.maar ik ben verliefd !!!
Wat een geweldig ding..
Toen ik hem kreeg was ik een beetje sceptisch omdat ik niet wist wat ik er van moest verwachten. .
Ik had niet verwacht dat er zo'n bak geluid uit zou komen..
Het uitpakken kostte ff wat tijd..laten we zeggen dat het echt heel goed is ingepakt ;)

de eerste keer dat ik hem aanzetten schrok ik wel van het geluid haha. . Je verwacht niet dat er zo'n geluid uitkomt als je hem aanzet ( en weer uitzet ).dat beloofd in ieder geval al veel goed .
Gelukkig schrok ik er de 2e keer niet meer van.

Als je hem aanzet hoef je alleen maar de bleutooth verbindings knop in de drukken en verbinding maken met je telefoon of tablet.
Ideaal. . Geen gedoe... en lekker simpel ! Daar houden we van.

De gebruiksaanwijzing hoef je eigenlijk niet eens te lezen..alles spreekt voor zich.
Verbinding maken een gaan met de muziek !

En dan het geluid..
In een woord ; WAUW !
Wat een super kraakhelder geluid .
Aangezien ik wel een beetje van alles soorten muziek thuis ben,heb ik alles maar even op hoog volume afgespeeld. . Van rock tot hardcore. .van pop tot klassiek..noem het maar op..
Het maakt niet uit wat je luister want alles is zuiver..
Of je hem nu hard of zacht hebt staan dat doet niks onder voor het geluid..
Ik heb bij geen Een enkel nummer ook maar gedacht dat het geluid niet goed zou zijn.
velen malen beter dan via mijn gamingheadset en velen malen beter dan onze surroundset op de TV.
Dit is voor mij het enige waar ik als ik kan mijn muziek nog op afspeel.

Wat ik zelf ook ideaal vind ik dat er een "schouder hengsel " bij zit. . Zo kun je hem makkelijk overal mee naar toe nemen..
Ik sleep hem ondertussen overal mee naartoe :)
Of ik nu boven achter me pc zit.. beneden aan het schoonmaken ben..of met vrienden in de tuin zit...

Ook ben ik erg positief over de duur van de accu..
Volgens mij staat er dat die tot 8 uur mee gaat , maar heb hem al een paar keer smorgens aanzet en dat hij savond nog niet leeg was..

Het opladen is ook makkelijk.
Er zit een rits in de box zodat er geen vuil in kan komen..
Hier achter zitten de aansluitingen voor de oplader & usb.
Zo is ook het ontwerp een dikke pluspunt..nergens zit ook maar een klein gaatje of opening waar vuil ik kan komen.

De toetsen Die erop zitten zijn ook simpel gehouden. .
Een aan knop.. verbindingsknop,  volume en pauze..
Het enige wat ik er misschien nog aan mis is vooruit of achteruit..
Maar aan de andere kant.. De box staat op bv de kast ofzo, en de bediening kan je gewoon met je telefoon of tablet doen..
Ikzelf gebruik dus eigenlijk de knoppen niet eens die erop zitten.

Heb jij ook een JBL Xtreme Zwart?

Als je twee keer op de pauze knop drukt ga je naar het volgende nummer. ;)
En als je drie keer op de pauze knop drukt gaat hij terug naar het begin, of naar het vorige nummer ;)
Ik twijfel of ik beter deze of de charge 2+ van jbl kan kopen. Ik wil namelijk hoge geluidskwaliteit maar ook dat ik hem makkelijk in mijn rugtas, die redelijk groot is, mee kan nemen. Kan iemand mij helpen???
Ik neem aan dat je al een speaker hebt gekocht, maar zoniet: ik heb zo'n standaard maat Eastpak rugzak die praktisch iedereen op de middelbare school heeft en daar past hij makkelijk in. Ook kan je hem gewoon gebruiken terwijl hij in de tas op je rug zit, alleen gaat de tas dan soms trillen. Je moet wel oppassen dat er geen spullen tegen de passieve woofers aan de zijkanten aanzitten terwijl je muziek speelt.
Klopt, ik heb toch een jbl charge 3 uiteindelijk gekocht en ik vind het een zeer goede speaker voor de prijs en is gewoon goed mee te nemen.