MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G - Reviews

MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G Review

pursuitgamer6 8 september 2015, laatste update op 8 september 2015, 412 views

MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G

De GTX960 is een perfecte kaart voor een beginnende gamer. Ik zie de GTX960 als een instapmodel, waarna je later overgaat naar de 980, of andere generatie, maar hogere type. De koeling is uitstekend. Hij draait niet op idle, wat ten goede komt voor de geluidsproductie.

Pluspunten

• 1080p
  • Geluidsproductie
  • Strak design
  • Beest van een videokaart

Minpunten

• Kan te groot zijn voor kleinere kasten.
  • Geen backplate

Draait niet bij idle, wat dus tengoede komt aan de geluidsproductie. Hij kan 1080p makkelijk aan. De GTX960 is een redelijk grote kaart. Kan dus problemen opleveren in bijvoorbeeld Mini-ATX kasten.

Ik vind het jammer dat de videokaart onderste boven in de kast moet... Ik zie liever de fans, dan de achterkant van de videokaart. Boven is het ook gewoon 'fabulous'.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G?

Minpunten: Kan te klein zijn voor kleinere kasten.
Denk dat je te groot bedoeld ;)
Ooops! Dank je voor het melden! Meteen aangepast!