Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 55PUS7600 Zwart Review

pitchdown 7 september 2015, 10.851 views

Philips 55PUS7600 Zwart

Samengevat: Geluid : Matig --> Beeld : Heel mooi, zeker i.c.m. ambilight Grootste minpunt : Netflix --> Deze werkt nog steeds niet, ondanks dat dit in de specificaties van Philips staat! Hier slaat Phlips echt de plank mis.

Pluspunten

• Beeld
  • Ambilight

Minpunten

• GEEN NETFLIX!!!
  • Afstandsbediening
  • Android kan soepeler draaien

Inbrandgevoeligheid Score: 3
De tv dit weekend na veel wikken en wegen gehaald.

Gekozen voor het nieuwe model omdat deze WEL netflix zou ondersteunen.

Samengevat:

Geluid : Matig --> maar dat is bij elke TV. Opgelost met 7000-serie soundbar van Philips

Beeld : Heel mooi, zeker i.c.m. ambilight

Bediening : Android kan beter, maar werkt al een stuk beter dan de oude serie van Philips

Heb jij ook een Philips 55PUS7600 Zwart?

Als ik je goed begrijp staat er Android op de tv? Dan kan je toch Netflix via Android draaien? :?
Je krijgt maar een beperkt aantal apps beschikbaar.
1 van de apps is netflix.
Bij de installatie van netflix komt er een melding dat de activatie is mislukt.
Vervolgens staat netflix WEL op de tv binnen de apps.
Bij het starten van ELKE film stopt de stream op 4% met de melding dat de stream niet beschikbaar is.
Hmm, dat is gek en vooral vervelend. Misschien een idee om showbox te draaien voor je films? Daar staat ook heel veel op en dan kan je tenminste nog wat kijken :*)
Showbox ken ik niet.
Vraag me ook af of die app word aangeboden vanuit Philips.

Ik vind het eigenlijk onacceptabel dat philips in de specs Netflix als voorge´nstalleerde app aangeeft, en deze vervolgens niet werkt...
Showbox ken ik niet.
Vraag me ook af of die app word aangeboden vanuit Philips.

Showbox is een soort van Popcorntime, maar dan heel erg makkelijk te gebruiken met Android. http://showboxappdownload.com/
Misschien dat je dit kan proberen te installeren?
Ik zal het nagaan.
Ik heb wel mijn twijfels aangezien philips het android aanbod bepaald...
Doordat je showbox installeerd op de tv, is de kans groot dat android niet goed meer draait en je flash geheugen in de tv het kan gaan begeven. Dit gebeurd ook als je via kodi (genesis) kijkt.

Verder draait Netflix gewoon.
Lees dit even, komt zeer binnenkort wordt beloofd.

[Reactie gewijzigd door Borry op 7 september 2015 13:20]

Heb via MM te horen gekregen dat Philips bezig met een software-matige update die niet lang meer op zich zou laten wachten.
Eerst zien dan geloven.
Maar er schijnt wel PRIO bij Philips te zijn voor dit issue.
Lees dit even, komt zeer binnenkort wordt beloofd.

Vanmorgen een mail van Philips dat mijn review op de philips-site niet word geaccepteerd!
Dit is dezelfde review als op tweakers!
Kritiek houden ze niet zo van.

Hartelijk dank voor het schrijven van een review over Philips 7600 series Superslanke 4K UHD-TV powered by Android™ 55PUS7600 139 cm (55") 4K Ultra HD Quad Core LED-TV, 16 GB (uitbreidbaar) Twin tuner DVB-T/T2/C/S/S2 met driezijdig Ambilight en Pixel Precise Ultra HD. Uw mening is voor ons zeer belangrijk en helpt andere consumenten het juiste product te kiezen.

Helaas voldoet uw commentaar niet aan alle richtlijnen die we hebben opgesteld voor het plaatsen van een review.
Wij verzoeken u deze richtlijnen opnieuw te bekijken en uw commentaar op Philips 7600 series Superslanke 4K UHD-TV powered by Android™ 55PUS7600 139 cm (55") 4K Ultra HD Quad Core LED-TV, 16 GB (uitbreidbaar) Twin tuner DVB-T/T2/C/S/S2 met driezijdig Ambilight en Pixel Precise Ultra HD daarna nogmaals in te dienen.
Met vriendelijke groet,
Het Philips team
Als je kijkt op de eigen site van philips, staat er toch kritiek bij de gebruikers reviews.
Beetje slijmen, scheelt Ą50,- cashback.
De review's op de Philips site gelooft toch niemand.

[Reactie gewijzigd door Borry op 8 september 2015 20:19]

Geld dat alleen voor het Philips forum? Kieskeurig.nl heeft dezelfde review nl. wel geaccepteerd.
Bedankt voor de review. Zou je zo vriendelijk willen zijn om hier te laten weten wanneer Netflix (4K) wel werkt? Thanks!
Met de update van 16-10-2015 werkt het zoals het moet.
Het was even wachten, maar het is goed gekomen.
@pitchdown Heeft deze TV last van Banding? Werkt Netflix 4K nu wel? En mijn laatste vraag gaat over of je kunt opnemen met deze TV? Bedankt voor de antwoorden :-)
Netflix werkt sinds de update.
Zijn er al ervaringen met de Ziggo (interactieve-) CI+ module ?
De 55PUS7600 staat bij Ziggo (nog?) niet bij de gecertificeerde tv's ...
ik heb het kleine broertje, de 48PUS7600 icm ziggo en dat werkt zonder problemen.
Vraag, kun je bij Ziggo een encrypted kanaal opnemen op USB en deze 3 uur later afspelen ? Bijvoorbeeld RTL of SBS ?
Heb even een vraag, welke apps kun je er op draaien ? Is het mogelijk om plex, kodi, etc er ook op te draaien vanuit de playstore van google. Of Staan deze apps er niet tussen.
Kodi kan geinstalleerd worden vanuit de playstore. Draaide heel aardig, maar omdat ik al een computer met kodi naast de tv heb staan heb ik het verder niet getest.