Corsair Carbide 500R White Review

MerlijnD 6 september 2015, 250 views

Corsair Carbide 500R White

Redelijke kast.

Pluspunten

• Air flow
  • Goede HDD cages
  • Kabelmanagement en Kabelruimte
  • Lage temperaturen

Minpunten

• Zeer matige bouwkwaliteit
  • Slechte schroef gaten
  • Rubberen kabel gaten geven extreem af?
  • Weinig radiator mounting opties

De rubberen kabel gaten geven extreem af bij mij, en het zwarte spul wat afgeeft is ook moeilijk van de kabels af te krijgen.
Verder draai je de schroefgaten met een kleinste beetje kracht al lam en zijn de opties om radiatoren te bevestigen zeer schaars.

Ik vind dat je voor de prijs een matig product krijgt, ik vind het nou ook niet een al te ruime kast maar dat kan natuurlijk in verband staan met de hoge airflow en de daarbij horende lage temperaturen.

- Asus P67 Sabertooth Rev 3.0
- i5 2500k @4,9ghz eerst met Noctua NH-D14, nu watergekoeld
- 8GB Crucial + 8GB Kingston HyperX
- Sapphire R9 290x met Arctic Accelero Xtreme 3 @1125 core - 1450 memory
- Samsung 840 EVO 120GB + 850 EVO 120GB Raid 0
- 2x Western Digital Black 1TB Raid 0
- Asus Xonar DGX
- Nexus RX-8500 850W

Mijn koelkast magneetjes blijven wel zeer goed plakken! :)

Heb jij ook een Corsair Carbide 500R White?

Reviews door de redactie