Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 4GB, 128GB, Win 8.1 Pro Zilver Review

ghpcauboNewbie 4 september 2015, 390 views

Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 4GB, 128GB, Win 8.1 Pro Zilver

Koop een Pro 3 en je hebt thuis niets anders meer nodig v.w.b. ICT..

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • beeldscherm
  • touchcover (duur maar perfect)

Minpunten

• fan is soms wat luidruchtig

Enkele weken geleden de overstap gemaakt van een Surface Rt naar een Pro 3 (i5, 128GB).
Ondanks de vele kritiek ben ik altijd super tevreden geweest met de Surface RT, en deze heeft mij dan ook 2,5 jaar prima geholpen en is met mij over de halve wereld gereisd (tot in Afrika toe).

De Pro 3 is echter nog eens 10 klasses beter. Wat een machientje.
Kost wat, maar dan heb je ook wat!

De Microsoft slogan "de tablet die je laptop kan vervangen" maakt hij absoluut waar.
Ik gebruik hem thuis wel altijd met de dockingstation, die zou ik bijna onmisbaar noemen. Zeker voor het werken thuis.

Gebruik van de pen moet ik steeds aan wennen.

Heb jij ook een Microsoft Surface Pro 3 Ci5, 4GB, 128GB, Win 8.1 Pro Zilver?