Specificaties Tower, 9 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Corsair Graphite 780T Wit Review

Larcorba 3 september 2015, laatste update op 3 september 2015, 524 views

Corsair Graphite 780T Wit

Top, geweldig, perfect en super gaaf! Deze case is een beest. De ruimte, de mogelijkheden en de vomrgeving. Echt een top case als je de fikse prijs er voor wilt betalen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust
  • Veel fans of radiatoren mogelijk
  • Perfect voor watercooling
  • Goed modbaar
  • HEEL veel ruimte
  • Mooie grote window
  • Prachtige vormen

Minpunten

• Moest zelf een psu cover maken
  • Ruimte achter de HDD cages open

First of all, het is een Corsair case. Corsair en hun cases zullen voor veel kwaliteit betekenen en ik moet zeggen, good job corsair.

unboxing

Bij het uitpakken zit de case in een stevige doos met 2 piepschuim blokken aan de zijkanten. De case zelf zit nog is in een hoes die perfect is voor lan party's.

Eenmaal uitgepakt zie je meteen al dat deze case vrij groot en lomp is. Ik met mijn moto "Groter is beter" vindt dit dus alleen maar mooi.

Bij de case komen wat schroefjes e.d. die je bij elke case ziet. Nothing too fancy

inbouwen

Het inbouwen verliep erg soepel en dit komt vooraal door de overvloedige ruimte. Je kan je moederbord nog 3 ronddraaien in de case zoveel ruimte heb je.

Cable managment is geen probleem door de handig geplaatste grommets en gaten. Het enige wat me hier stoorde is dat er geen psu cover in de case zit.. Dit heb ik opgelost door er zelf 1 te maken.

Het resultaat is een erg schone look.

Functionaliteit

Voor de watercooling freaks onder ons, ja er is veel optie voor watercooling. Zoals je in de specs van de case al kan lezen kan er een 360 radiator boven en voorin en onderin een 240.

Dit is dus top om je rads te bevestigen, ruimte genoeg. Mocht je je pomp niet in het zicht willen zou je zelf een custom psu cover kunnen maken en de pomp naast je voeding plaatsen. Dit gaat dan wel ten kosten van je onderste radiator.

Voor je reservoir zal je creatief moeten worden, maar in principe is tegen de achterwand bevestigen no problemo.

De_dust filters (CS GO joke) zijn echt top, handig weg te nemen doormiddel van een klik systeem voor en boven en een handig schuifsysteem onderin. Geen zorgen de onderste schuif filters blijven vastgeklikt mits helemaal ingeschoven. Geen problemen met meenemen naar lan's dus.

De fan controller is een leuke addon en deze gebruik ik persoonlijk voor alle airflow fans.

Hou je van groot, heb je grote handen of wil je gewoon een beest van een kast, dan is de 780T zeker een aanrader. Geen case voor de mensen die weinig ruimte hebben of elk weekend weer met dat ding moeten slepen.

Bouwkwaliteiten en functionaliteiten valt niks aan op te merken en eerlijk gezegd mis ik alleen een psu cover en een backplate achter de HDD cages.

Heb jij ook een Corsair Graphite 780T Wit?