Specificaties 65" Ultra HD 3D OLED TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 65EG960V Zwart Review

melvindevries7 2 september 2015, 934 views

LG 65EG960V Zwart

Dit is werkelijk een geweldig scherm. Het design is fantastisch. Het feit dat het scherm een steun heeft die deels gemaakt is van acrylglas geeft hem een zwevend uiterlijk, het is bijna zonde om hem aan de muur te hangen. De kwaliteit van het beeld is meer dan top!

Pluspunten

• stijlvol design
  • messcherp beeld
  • goed geluid
  • geen gebroken effect meer als hij uit staat.
  • vanuit alle hoeken goed beeld
  • slimme smart tv opties

Minpunten

• witte achterkant
  • 2d naar 3d overbodig en niet top

Ik heb enige tijd geleden de Oled 930 mogen testen. Dit scherm was in mijn ogen al fantastisch. Kleine nadelen waren hier en daar wat ghosting en af en toe het gevoel dat het scherm toch wat gebroken was. Des al niet te min mochten deze opmerkingen de pret niet drukken. Nu dat ik de 960V mocht testen ben ik helemaal om. Wat een fantastisch scherm is dat , LG heef alle mogelijke verbeteringen gedaan om de 930 te overtreffen. Het scherm is als hij uit staat al prachtig, Een mooi dun lijnen spel en een voet die deels gemaakt is van acryl glas. Het is net alsof het beeldscherm in de ruimte hangt. Je zou er bijna een kast voor neerzetten. Ook de software van het beeldscherm is top, er zitten voldoende opties op zoals Netflix, uitzending gemist en wat al niet meer. Daarnaast is hij prima te linken met je HD of USB stick. Ik heb er kort even een game op gespeeld en ook dit was een en al genot. Het beeld beweegt vloeiend en de kleuren spatten van je scherm. Het is niet zo dat het een overdaad aan kleur is maar precies de juiste hoeveelheid. Je kan het beeld prima volgen vanuit welke hoek dan ook. De vervorming die de 930 nog wel had heeft de 960V totaal niet. De enige nadeenl die ik heb kunnen vinden zijn, de witte achterzijde en het feit dat er een speciale beugel aangeschaft moet worden om hem aan de muur te hangen. De witte achterzijde vind ik zelf niet mooi en lijkt me ook besmettelijke, daarnaast zie je er snel stof en vuil op zitten en trekt hij dit ook gemakkelijk aan. Het is natuurlijk slim van LG om een tv te maken waar alleen hun muurbeugel op te gebruiken is. Maar ik vind het een klein nadeel. Maar ach wat zit ik te zeuren over 2 kleine, niets zeggende minpunten. Het is gewoon een top scherm PUNT

Heb jij ook een LG 65EG960V Zwart?

Heb je foto zoals die op de muur hangt (gezien de kromming en de witte achterkant?
Ik vind op zich prima, want dan blend die mooi met de muur.
Komt er nog een 88" versie zover je weet?