Specificaties 55" Ultra HD 3D OLED TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 55EG960V Zwart Review

Bert-63Newbie 1 september 2015, 307 views

LG 55EG960V Zwart

Wt een mooie tv, WoW

Pluspunten

• Zwart is zwart
  • Prachtige kleuren

Minpunten

• Reflectie bij veel licht

Zwaar onder de indruk van dit product. Geweldige kleuren en wat is zwart ongelofelijk zwart. Ook vanaf een grote kijkhoek blijft het even mooi. Het nut van curved is mij nog steeds niet helder, maar storend is het niet. Geluid is voor een dunne tv goed, al geef ik de voorkeur aan mijn eigen geluidsset. De bediening is uitermate gebruiksvriendelijk, en er valt veel in te stellen als je dat wilt. 4k is indrukwekkend scherp en de optimale kleuren en contrast maken het kijken een feestje. Ook gamen is geweldig, niet helemaal mijn ding, maar ziet er super uit. In dit formaat erg overweldigend en maakt mij soms zelfs duizelig, maar dat zegt meer over mij. Over het formaat gesproken, 65 inch is groot, heel groot maar maakt het wel een hele beleving.
Bij veel licht is er toch wel enige reflectie maar tv kijken doe ik toch het liefst in de schemer, dus zal dit mij niet echt storen.
De prijs is best een drempel, maar voor een echte liefhebber...wel heel erg de moeite waard.

Heb jij ook een LG 55EG960V Zwart?