MSI N560GTX Twin Frozr II/OC Review

robertjuhz 1 september 2015, 102 views

MSI N560GTX Twin Frozr II/OC

Erg tevreden met de kaart, ongeveer 2 3 jaar kunnen gebruiken voordat ze artefacts kreeg

Pluspunten

• Stil
  • Prima performance
  • Mooi design
  • Makkelijk open te schroeven om de fan te vervangen
  • Nooit problemen mee gehad (behalve de fan en artefacts)

Minpunten

• fan kan kapot gaan
  • artefacts na 2,5 / 3 jaar

Erg tevreden met de kaart, ongeveer 2 jaar en 4 maanden kunnen gebruiken.

na iets meer dan een anderhalf jaar deed n van de fans het niet meer, 5 maanden later (ja erg lang ik weet het) heb ik een nieuw fannetje over laten vliegen uit china (10) en hij deed het nog 5 maanden prima.
Er waren op internet meer mensen met hetzelfde probleem (zelfde fan ook) dus kon makkelijk een oplossing vinden.

Hierna begon ik groene artefacts op mijn scherm te krijgen, dus heb ik helaas afstand moeten doen.

Heb jij ook een MSI N560GTX Twin Frozr II/OC?

Artifact kunnen gekomen zijn omdat de chip een tijdje te heet heeft gedraaid. erg jammer maar ja het zijn meestal de lagers van de fans die uitgesleten zijn waar door de fan kapot gaat. valt weinig aan te doen helaas :(
Ja het waren ook de lagers, ik heb erg lang gewacht met het repareren en het was even zoeken naar de juiste fan. Maar voor minder dan 10 euro had ik een nieuwe en in een half uurtje had ik het gerepareerd.