LG 60PB560V Zwart Review

bartinlog 28 augustus 2015, laatste update op 28 augustus 2015, 252 views

LG 60PB560V Zwart

De LG 60PB560V is voor mij als plasma liefhebber gelukkig toch de goede keus geweest!

Pluspunten

• Grote tv voor weinig geld
  • ondanks de lage prijs toch een erg goede beeld kwaliteit

Minpunten

• 1 HDMI aansluiting
  • spiegelend beeld (is mee te leven)

Ter vervanging van m'n Panasonic TX-P42S10E heb ik deze tv gekocht.
Ik twijfelde sterk over de beeld kwaliteit, maar deze tv geeft een mooier beeld!
De zwartwaardes zijn beter (volgens sommige buitenlandse reviews juist niet..), de licht opbrengst is beter en het verschil tussen 720p en 1080p is nu duidelijker.
Omdat ik al een HDMI switch had is die ene HDMI aansluiting voor mij geen punt, maar ik snap niet waarom er niet meer op zitten.
Dit is geen smart tv, maar dat maakt mij niet uit aangezien ik een media-pc heb.
Het beeld spiegelt wel een beetje, maar als ik overdag het journaal kijk ofzo, heb ik hier geen last van en 's avonds heb ik niet veel lampen aanstaan als ik tv kijk. Mijn Panasonic had dit minder, maar het valt me eigenlijk nog mee.
Ook gamen met de PS4 gaat prima, de lag is niet meer (of minder) dan op m'n Panasonic.
Na mijn aanvankelijke twijfels heb ik geen spijt van deze aankoop!

Heb jij ook een LG 60PB560V Zwart?